Are you a veggie or a do you live a fruitfull life? (multiple answers allowed)

Tuesday, August 21, 2007

Nierstichting Elfstedentocht

Gave actie! Schaats mee op 21 oktober op 1 van de 11 deelnemende ijsbanen en laat je sponsoren. De opbrengst is voor de Nierstichting. Doe mee, individueel of als team, en schaats een sportief bedrag bij elkaar! Schrijf je in op www.schaatsenaan.nl

Ik ben zwaar aan het overwegen mee te doen. Als wijkcoordinator voor de Nierstichting kan ik toch niet achterblijven.... wie doet er mee in een team? wie wil er sponsoren? 2x anderhalf uur schaatsen moet toch te doen zijn met elkaar?

5 comments:

Anonymous said...

wat is/moet zijn grootte van sponsorbedrag?

isa said...

Geheel naar eigen inzicht. Dit is wat de Nierstichting site er over meld:

Het sponsorgeld

Mensen of bedrijven die u willen sponsoren doneren via een beveiligd betalingssysteem geld aan de Nierstichting. Op uw deelnemerspagina (die kun je als deelnemer zelf aanmaken) vindt u bovendien een teller, waarop u in één oogopslag ziet voor welk bedrag u al gesponsord wordt.

Je kunt dus zelf bepalen of het een totaal bedrag is, of een bedrag per rondje (al dan niet met maximum, maar ik vermoed dat ik geen wereldrecords ga breken) of ....

isa said...

...meldt...

Anonymous said...

ja, wil/zal sposoren

Dreams said...

1.5 uur (!) schaatsen... o_O
no thanks, dat overleeft m'n rug niet. Fietsen is meer mijn ding!