Are you a veggie or a do you live a fruitfull life? (multiple answers allowed)

Monday, August 27, 2007

Teamleden gezocht!

De kogel is door de kerk - ik ga meedoen met de Nierstichting Elfstedentocht! Voorwaarde is wel dat er nog minimaal 5 anderen met me meedoen - 2 x 1,5 uur in mijn eentje schaatsen red ik (nu nog) niet en zo kunnen we elkaar afwisselen (je schaatst dan hooguit een kwartier). Je hoeft niet goed te kunnen schaatsen (kan ik ook niet), kinderen zijn ook welkom, schaatsen zijn te huur op de baan, familie of vrienden graag meenemen voor aanmoedigen (the more, the marrier!) en, uiteraard, sponsoring, we gaan een keer van te voren oefenen op de Jaap Eden Baan - kortom, eigenlijk geen excuus om niet mee te doen.
Dus: wie doet er mee??? Mail me als je je op wilt geven of ook voor vragen.

No comments: